onsdag 13. april 2005

Søk i asbjorns blogg med FreeFind

Stadige små forbetringar på asbjorns blogg. Siste nytt er eit søkjeverktøy som eg har "dressert" til å søkja i bloggen, og til å oppføra seg nokonlunde slik eg vil :-) Verktøyet heiter FreeFind, og eg brukar som alltid gratis-versjonen. Først måtte eg definera ein konto og få passord, så kunne eg gå inn i eit kontrollpanel for å konfigurera systemet. Deretter var det å lima inn ein liten HTML-snutt i venstre marg på mal-sidene til Blogger.
FreeFind virka ok med standard-innstillingane, og etter litt knoting fann eg ut korleis eg kunne få søkjeresultatet lista ut tilpassa min eigen logo etc. Fann også ut korleis eg skulle endra navn på resultatsidene, og laga ei retur-kobling tilbake til asbjorns blogg. Til slutt fann eg faktisk ei forklaring på korleis eg på ein enkel måte kunne få alle kommentarar, hjelpetekstar etc. til å vera på norsk (rett nok på bokmål, men det får eg leva med). Det gjennstår no berre å laga ei eiga mal-side, slik at eg kan definera tegnsettet rett, no blir det litt krøll med Æ, Ø, Å... Men eg får sjå om eg orkar det ein annan gong. No funkar det rimeleg bra synes eg, og eg kan absolutt anbefala dette søkjeverktøyet for andre !

Ingen kommentarer: