tirsdag 20. juni 2006

Ny nettside for Alta Motettkor


Eg har endeleg fått på plass nye nettsider for Alta Motettkor. Dei gamle sidene var laga med tradisjoenlt opplegg i FrontPage og bruk av frame, og ikkje særleg enkle å oppdatera. No har eg brukt WordPress 2.0 med standard norske malar. Det har vore interesant å finna ut av korleis dette systemet virkar samanlikna med Blogger, og særleg dette med publisering i kategoriar og sider har eg utnytta. Har pusla med det ei stund, men veit ikkje kva system eg likar best likevel. Dei har kvar sine kvalitetar.

Ellers er det nærast uendeleg mange malar å finna til WordPress, men eg likar best den enkle og reine stilen utan for mykje fiksfaks. Håpar sidene vert bra etterkvart, og at kanskje fleire kan publisera og ikkje minst kommentera innlegg. Målgruppa for nettsidene til motettkoret har nok endra seg litt, frå primært å vera retta mot publikum og andre interesserte, til no også å omfatta medlemmer og spesielt interesserte i større grad. Håpar ikkje publikum synes det vert for mykje internt stoff.

Ingen kommentarer: